gott nytt år!

nä, det blir inget extraval i mars. Fantastiskt skönt får man väl ändå säga. Nu kan vi jobba med det vi ska, och vi behöver varken fokusera på att driva valrörelse eller fundera på hur vi ska få ihop pengar till den. För 2014 var väl just valrörelsernas år. Först i maj till europaparlamentet, och senare till riksdag, landsting och kommun.

Jag ska inte säga att det inte varit roligt, för det har varit ett fantastiskt roligt år på många sätt. Men det har också varit ett jobbigt år. Där jag och många runt omkring mig gjort stora förändringar i livet som kostat på. Såhär när man ser saker i bakspegeln är det alltid saker som leder till utveckling och (ofta) till något bra, men när man är mitt i händelsernas centrum får man ibland bara fokusera på kommande timme och ta sig igenom den.

Det som inte dödar härdar och året slutar bättre än det började, och med den utvecklingen kommer 2015 blir ett fantastiskt år på alla håll och kanter. Jag är helt övertygad.

Gott nytt år!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1b8/2430265/files/2014/12/img_4057-0.jpg